PAR MUMS

Jauna ēra.

Šī projekta veidošanas viens no nosacījumiem bija, veidot pozitīvas pārmaiņas sabiedrībā. Runājām, stāstījām, rādījām un ar savu darbu izdevās aizķerties cilvēku galvās. Tikām uzrunāti iesākto darbu turpināt un tieši to arī grasāmies darīt. Informēsim par cilvēku veiksmes stāstiem, lai radītu jaunus veiksmes stāstus.

Turpināsim no vietas, kur apstājāmies, tikai citā sastāvā un ar jaunu skatu uz dzīvi. Ar jaunu projekta "Jaunie lauki 2.0" logo un jaunu bloga izskatu.
Logo simbolizē Jumja spēku, auglību, kas piedienas lauksaimniecības nozarei. Savas mājas, jo mūsu sauklis ir - Esi pats sev priekšnieks. Balta gaisma, kas caur tumsas biezokņu laužas pretim jauniem izaicinājumiem. Un 2.0 simbolizē mūsdienu kultūras jaunākos laikus.

Pastāvēs, kas pārvērtīsies. /Rainis/


Mūsu e-pasts joprojām nemainīgs: jaunielauki2.0 [at] gmail.com
Twitter ziņām seko: https://twitter.com/JLauki
Skaties Youtube: http://www.youtube.com/channel/UCnSmTliHdITAdhaROEZnqkA


Jaunie lauki 2.0 satura pārpublicēšanas gadījumā ir jāiegūst vienošanās ar autoriem par satura pārpublicēšanu un obligāti jānorāda atsauce uz Jaunie lauki 2.0.
_________________________________________________________________________



Projekta Jaunie Lauki 2.0 idejas autori, pamatu licēji, jaunā aizsācēji.



Projekts veidots Vidzemes Augstskolas studiju kursā "Jaunie mediji un politika". Jaunieši sanāca kopā, lai izstrādātu interešu aizstāvības plānu sociālu problēmu risināšanai. Kopā bijām pieci - četri topošie žurnālisti un politologs. Līva - analītiķis un viedais politologs. Atbildēja par rocību datu, politikas un iesaistīto pušu analīzi. Vita un Diāna - reportieres, kuras sagādāja saturu sociālajām platformām. Rūpējās par interviju veidošanu, informācijas atlasi un rakstu veidošanu. Oskars un Arina - projekta tehniskie cilvēki, kas gādāja, lai tīmeklī viss parādītos laikus. Uzņēmās radīt un atbildēt par vizuālo noformējumu, sociālo platformu rediģēšanu, grafiskā un video materiāla apstrādāšanu.


_________________________________________________________________________

Mērķis.

Tā kā Latvijā vērojamas lielas ekonomiskās atšķirības starp laukiem un pilsētām (runājot par vidējo algu un bezdarba līmeņa atšķirībām), kā arī pieaug lauksaimniecībā nodarbināto gados vecāku cilvēku īpatsvars, šī projekta mērķis ir motivēt jauniešus savas studijas un turpmāko karjeru, uzņēmējdarbību saistīt ar Latvijas laukiem un reģioniem, orientējoties uz ES fondu piesaisti, ražošanas attīstīšanu, tādējādi palielinot šīs nozares konkurētspēju, attīstību un inovācijas Latvijā. Lauksaimniecības nozare ir viena no prioritārajām attīstāmākajām jomām Latvijā.

(attēls no Centrālā statistikas biroja)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru